Friday, August 23

New work

Hai !!! Selamat hari raya! Hehe, maaf lambat wish kepada sesiapa yang Nunu tak sempat nak wish haritu. Nunu minta maaf sangat sangat taw kalau pernah buat kekorangsss terasa dengan percakapan, perbuatan, penulisan Nunu dekat blog ni baik sengaja mahupun Nunu tak sengaja menyakitkan perasaan dan hati sesiapa pun la kannn. Eheh, sorry. So, macam mana dengan raya korangsss tahun ni? Mesty besh, meriah kan? Alhamdulillah, kita semua masih lagi berpeluang menyambut hari kemenangan tu bukan? Syukur sangat Malaysia masih aman. Alhamdulillah ;)

Maaf sudah, raya pun sudah. Hehehe, sekarang ni Nunu sedang bekerja taw. Alhamdulillah. Kerja berdekatan dengan area Bangsar sebagai Research Analyst. Pada awalnya, memang agak keberatan Nunu menyesuaikan diri untuk bekerja dalam bidang ini. Hanya Allah swt sahaja yang faham bebanan yang Nunu rasakan. Perit juga untuk menghabiskan minggu pertama bekerja. Memang terkontang kanting dibuatnya. Hai~

Sekarang sudah masuk minggu yang kedua dan Nunu harap sangat sangat korangsss doakan supaya Nunu tak stress lagi untuk menanggung tekanan kerja ini. Semoga prestasi kerja Nunu semakin baik dan baik di sini, semakin selesa dan selesa bekerja di sini, urusan kerja Nunu semuanya dipermudahkan. Ameen. Ameen Ya rabb.

Jelingan stress =_+
 

Blog Template by YummyLolly.com