Monday, August 22

Hari- hari Terakhir

So ape citer skrang?.. hmmm adalah.. berat mulut nk berkata-kata. hanya Allah swt shaja yg mengerti dan mengetahui segala- gala ny.. krana sesungguh ny dy Maha Mengetahui.
 Ya Allah, hanya pda mu sja tmpat hamba mu ni untuk mengadu dan menumpang kasih sayang.. kerana di Kau shaja lah keluarga ku yg kekal abadi. 
Aku mengerti.. Kau uji diri ku yg lemah ni ada sebab ny.. sesungguh ny hanya di Kau saja tahu apa kelemahan ku dan kekuatan ku.
sehingga terkadang aku jadi selemah-lemah ny dan x sanggup menanggung derita itu.
Mungkin bg orang lain itu adalah mudah.. bagi ku, berkata-kata adalah senang tetapi bagi yg menelan nya?.. pahit sungguh itu yg mampu aku rasa kn hingga detik sekarang.
Lumrah manusia.. mungkin aku d lahirkan dlm kalangan manusia sebegitu.. Hingga aku merasa kan atas sebab apa aku d lahir kn..
sehingga mereka semua sanggup memperlaku kn aku sebegini..
Apa dosa ku Ya Allah.. 
apa yg boleh laku kn sekarang hanya lah memohon agar d perjauh kan segala musibah dan datang kn ia dengan kedamaian...ketenangan..
Walaupun batin ku terseksa sebegini.



0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com