Friday, April 1

Perlu ke sume nie.. ah !!

Tentu ianya perlu. Apa yang perlu?. Blog ini laa. Untuk dijadikan sebagai lukisan dalam kehidupan seharian nuha ni..Buat pertama kali nya maka rasmi sudah la blog ini dan nuha pun telah digelar kan sebagai blogger.
Mesti bnyak cerita yang ingin di bagi tau. First skali, punya la lama nk cari blogger template.
Olok2 nk cari bckground yg gempak la katakan..tapi tu la leceh yang amaaaaaat.
Last2 template jugak terpilih. huhuhuuu. Edit punye edit sampai la bende ni finish. Macam wat esamen la pulak.
*mata ke atas tangan ke bahu ye kawan2. hahaha 
Tgok sekarang pun da pkul bper? lewat sangat2 tau x...
Nt sok mula la bngun lewat. Saje je an.an.an..

6 comments:

Hamizah Ishak said...

Wiwit ! Bila dah bergelar blogger tu, rajin2 update yee :)

nunu_dean said...

Phewwwwwiiiiiit !!
rajin la sangaaaaatt *mata ke atas tngan ke bahu

Hamizah Ishak said...

KENA JUGAK RAJIN ! Lumba dgn mizzredholic spe lg byk post hehe

nunu_dean said...

sah2 la nunu menang.. hahahah ;)

fizah said...

Same je semuaa .Ade blog tapiii jarang update

nunu_dean said...

ad mase nuha update larh..

 

Blog Template by YummyLolly.com